January 20, 2012

hatiku.., hatimu.., hatinya..,

assalamualaikum~
kali nie aku nak kongsi kekecewaan yang aku alami..,
bukan lher kecewa sangat tapi ada lha ckit2...
yang aku heran nie setiap kali ada yang mengetuk pintu hati mesti yang mengetuk akan masuk ke rumah jiran...haha...maksud die ketuk hati aku tapi masuk kat hati yang terdekat dengan aku...
kawan yang rapat dengan aku...tak kan nak gaduh pasal nie plak...
tapi asyik aku jer yang memendam hati...
aku tak pasti ler berterus-terang nie ada kebaikan...,
tapi aku takut akan menyakitkan hati orang yang rapat dengan aku...
so....,aku lha yang mengalah...
huh....
susah benor menjaga hati orang nie kan...
tapi tue lha hakikatnya...
nie pandangan aku ler --> aku biasanya akan membiarkan hal gitu larut ditelan zaman (lama benor bunyi nye)...klu ada hal yang bersangkut paut dengan perasaan jer aku akan diamkan dengan harapan hal gitu akan reda dengan sendiri...
tapi aku tak tau ler pandangan orang lain...
sebab..... (nie pon bagi aku jer) klu di tanya dengan yang empunya badan takut terasa dek hati...tue yang aku malas tue...
fuh.....tapi tak pe ler... (nie bagi aku lagi) semua tue ketentuan tuhan...mana le kita tau ada hikmah disebaliknya...kan.., kan.., kan..,
kita hanya merancang..., tuhan yang menentukan --> belajar untuk menerima kenyataan...
harharhar...
nie yang aku ketawa nie saja ler nak menceriakan hati yang lara kan...hurm~
 tak pe le...bye~
tue je...

No comments:

Post a Comment