May 26, 2013

pengucapan awam

pengucapan awam adalah salah satu dari subjek yang wajib bagi aku pada sem ini...
yang namanya wajib tu mesti la aku ambik dalam keadaan yang rela dipaksa,
hal ini kerana..., (che...mentang2 mau cakap pasal pengucapan awam kan...).........
aku ini totally bukan orang sastera yang nak bermadah kata...
this situation make me dizzy~
aku terpaksa banyak melakukan kajian macam2 untuk survive dalam subjek nie...
kajian la sangat...google search ja pun...
urmmm..bukan subjek nie ja sebenarnya...
sebab cource aku nie memang dah sastera...,
so aku yang termasuk dalam nie terpaksa men"double"kan usaha aku...
bukan ja men"double".., sometimes aku terpaksa men"triple"kan usaha jaya aku nie...,
aku terhempas pulas menhafal term2 yang terlampau banyak dalam exam2 or quiz2...
kawan aku yang memang minatnya ke arah menghafal sekali hafal ja dah boleh mengalahkan aku...
arrggghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!



aku tention!!!
walaubagaimanapun...(geli aku mendengar puitis nie...)
kami pun dipaksa ambik subjek accaunting...
dalam subjek ni aku lebih mudah nak faham...hehe...
yang nie ja aku suka tapi kawan aku tu menangis2 nak faham benda nie...

<--- macam nie~



baru korang tau macam mana susahnya aku mau hafal...
tapi......tak cukup!!!
nie satu ja..., yang lain tu....
arrggghhhhh!!!
<--- just sleep~
bye~

No comments:

Post a Comment