April 26, 2012

kolar kelasi

assalamualaikum~
dah tengok kan entri kali nie...sebenarnya dah lama aku nak post entri nie tapi......... masa sering tidak mengizinkan aku... sebenarnya......... sebelum apa2.., aku nak bagitau sikit pasal kolar kelari nie...kolar kelasi nie banyak digunakan oleh kelasi2 kapal...hah..., sebab tue nama dia pun kolar kelasi...tapi kolar nie jugak banyak digunakan di tadika2 cina...bukan aku nak citer sal kolar nie...tapi aku dah belajar untuk menjahit kolar nie..(bangga ckit..,hehe)...nie aku nak kongsi cikit gambar2 kolar nie... bukan ini first benda yang aku jahit tapi aku rasa excited plak dapat jahit benda comel macam nie...hehe...so...enjoy the pic...

nie bahagian hadapan~



nie plak bahagian belakang~




 nie dah masuk proses terakhir dalam menjahit--> menseterika...(supaya nampak kemes cikit)




owkey ler...tue saje buat masa nie~
thanks for watching~


No comments:

Post a Comment