April 22, 2012

1000 belia

assalamualaikum....
rindu rasa nya hati nak mencoret sesuatu di sini... (skema plak)
sebenar nya aku hanya nak berkongsi sedikit aktiviti yang aku sertai tanggal 21 april yang lalu...( lama benar bunyi nya.., kelmarin je tue...hehe)
aku menyertai program 1000 belia yanh dianjurkan kelab rekriasi muhibah saratok...
aku join jer sebab kawan2 aku banyak yang join...
so..., aku nak berkongsi sedikit gambar yang sempat di ambil semasa program tersebut di anjurkan.......

~yang nie masa pendaftaran peserta program...
  meriah......




 antara aktiviti yang diadakan --> ceramah

~yang nie plak masa sukaneka sebelah petang...
  walaupun panas terik.., tapi tak menghalang niat kami untuk memberi sokongan...
  hehe...nie sebab tak melibatkan diri...


 pose yang cantek~
orang sibuk buat acara sebelah kami sibuk plak nak bergambar~



 acara tarik tali peserta lelaki~

 yang nie plak acara tarik tali peserta pempuan~

 lepas penat2 jadi penyokong kami singgah melepas penat di wadira~



~sebelah malam plak kami ada dinner...


 sempat plak jadi penyambut tetamu yang tolong pin bunga kat YB tue~

 emm~ sedap lha.....

 sempat plak tolong bagi cenderahati tue~

~lepas kenyang2 tue kami sempat plak mencoret kenangan bersama sijil yang kami dapat tue...




~tue saja untuk kali nie...
  to be continue...

No comments:

Post a Comment