August 19, 2013

feel weird~

sometimes i feel weird..really weird...
previously~ i had a conversation with someone...

dia : aku nak cakap ckit bleh x..? (with a hopeful face...)
aku : umm~ (with nodding)
dia : kadang2 aku rasa aku tidak dihargai la~
aku : napa pula... (a bit blur~)
dia : iya la.., kalo diorang buat keputusan tak pernah tanya aku pun... aku nie macam merurut kata diorang je walaupun sebenarnya aku pun nak bagi pendapat aku ckit...at least tanya la aku nie nak ke tak...boleh ke tak~
aku : ow~ (xtau mau cakap apa...)
dia : nie yang aku malas nak cakap kat kau...no respond!
aku : (just think did i have to respond more..?)


it just a conversation, right?
maybe.., dia nak meluahkan perasaan je kot...
i just think about it right now
because.., dia buat benda yang sama kat aku~
make a decision without seeking my opinion...
apa yang dia fikirkan ow~
weird right...
sebab tu aku malas mau cakap banyak
takut2 apa yang aku cakap kena kat diri sendiri
but right now i just let it be~
try to forgive and forget~


No comments:

Post a Comment