March 11, 2013

aku~

aku...aku...aku....
saja nak cakap pasal aku nie...
citer pasal aku nie memang tak habis2...dan takkan pernah habis selagi aku ada...
aku x tau napa aku mau cita pasal nie...
tapi nie ler yang aku rasa sekarang...
bukan niat nak mengeluh tapi......................
mungkin bukan salah sapa2 tapi salah aku sebab cepat terasa...
ya....salah aku sebab cepat terasa...
mungkin aku memang tidak ditakdirkan untuk kau...
tapi biarkan aku bahagia walau hanya sementara...
aku masih keliru dengan permainan kau atau kau bukan sengaja mempermainkan...
sepatutnya aku menghakis perasaan aku nie dari dulu lagi...
tapi aku x pasti napa aku biarkan ia berlarutan sampai sekarang...
aku tau dan pasti ia susah nak dibuang....
dan aku sepatutnya x leka sendiri...
mungkin aku patut mencari penyelesaiannya sekarang...
aku x bleh hanyut selama-lamanya...
 <-- tdo la penyelesaiannya sekarang....
zzZzzZzz

No comments:

Post a Comment