July 5, 2012

majlis perpisahan giatmara

assalamualaikum~
sudah lama aku tak update blog nie...aku terlalu busy dengan persiapan untuk majlis nie ler...
hehe...walaupun tak de bz sangat...
dulu aku beria-ia nak habiskan latihan di giatmara nie...tapi bila dah habis latihan nie plak aku sunyi...
hurm~~
tapi aku bukan ler nak cakap pasal nie...
aku nak kongsi last moment aku nie ler...
huhu...cdeh plak rasa nya...
...................................................................................................................................................................
persiapan pada sebelah pagi~



 




...................................................................................................................................................................
sebelah petang plak...







 <-- raptai...
...................................................................................................................................................................

majlis yang ditunggu~~






karaoke time..!!


 




so...nie ler last2 moment aku...
so sad~~~

No comments:

Post a Comment