June 3, 2012

mess with myself

assalamualaikum~~
aku rasa kurang bermaya jer sekarang....
serabut je kepala aku nie...
aku sendiri pun kurang pasti kenapa aku masih rasa cm nie...
aku seharusnya belajar melupakan perkara lalu...
tapi.., aku nie masih jer mcm tue...

right now i need real friend who can hear my groan <---pelik jer aku guna perkataan nie...haha
sahabat yang boleh mendengar setiap rintihan yang akan aku bicarakan...
seorang sahabat~
yang boleh memberi nasihat yang dapat memberi manfaat kepada aku saat ini...
sahabat yang tidak akan mengkritik kesalahan yang telah aku buat...
dan tidak juga menyokong kesilapan yang telah terjadi...

aku buntu ler sekarang~
nape le aku boleh terpandang benda yang tak sepatutnya aku pandang...
hairan pulak...
mungkin dah takdir aku harus belajar melupakan perkara lalu...

tapi aku benar2 rasa kecewa walaupun aku masih memikirkan kamu~
nape ler aku jadi mcm nie...huh~
bukan niat dihati nak merungut (walaupun dah ter-rungut tadi....sorry~)
hati aku hancur macam nie
<---




sekarang.., aku perlu mencari ruang untuk aku berfikir sejenak...
tapi........ tetap juga ....
aaaarrrrrrrrrrrrrggggggggghh...!!!!
tak buleh ler~
<---nie aku nak tampal balik hati aku yang dah berdarah tue...





tapi.....aku tetap berharap kamu tahu yang aku menunggu kamu...
<--- kalau boleh aku pun nak ukir nama kamu di tasik macam nie...
nampak cantik ler...




i need to find space for myself~
i have to...

that's all for today....
just want to release my load <--- pelik jer guna load...haha
bye~




No comments:

Post a Comment