May 6, 2012

sesaat kau datang_Ramlah Ram ft sleeQ

sesaat kau datang
sesaat kau hilang
kemunculan dirimu
penuh misteri

kau mendekat
kau menjauh
kau tinggalkan diriku
sesudahnya kau mengbuang
kau campakkan aku

its not that i dont love u
i just dont want to hurt u
i cant let go of all the good time we share together

i hate to be cool but i got to let u go

sungguh kejamnya dirimu
mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
kau hancurkan segala harapan
kau remukkan cinta yang telah kita bina........

jika sudah kau mencintai dia
putuskan aku dengan baik caranya
walaupun sakit hati ku rasa
sesungguhnya aku tak rela....

kerna hatiku masih mencintai
dirimu dengan sepenuh hati
tapi ku ikhlas melepaskan mu
kerna ku manusia biasa.......

nothings easy girl
nothings easy girl
aint easy i hope u understant me girl
nothing easy girl
aint nothing in this world
could ever compare to what we had
whats gone

sungguh kejamnya dirimu
mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
kau hancurkan segala harapan
kau remukkan cinta yang telah kita bina.......

jika sudah kau mencintai dia
putuskan aku dengan baik caranya
walaupun sakit hati ku rasa
sesungguhnya aku tak rela.......

jika sudah kau mencintai dia
putuskan aku dengan baik caranya
walaupun sakit hati ku rasa
sesungguhnya aku tak rela.......

jika sudah kau mencintai dia
putuskan aku dengan baik caranya
walaupun sakit hati kurasa
sesungguhnya aku tak rela.......

kerna hatiku masih mencintai
dirimu dengan sepenuh hati
tapi ku ikhlas melepaskan mu
kerna ku manusia biasa

tiada salah ku kepada dirimu
kau buat ku sengsara
kau buat kecewa
ku harap ada karma
yang datang kepadamu.......kepadamu.......

No comments:

Post a Comment